Սովորողներ
Ձմեռային ուսումնական ճամբար
14.05.2015
http://www.erida.org/2012/01/blog-post_17.html
06.05.2015
Բաց դաս
Խնդրագիրք կայքից՝http://www.maths-and-games.com/index.php?lang=am&id=1511
30.04.20215
1.
Խաղ-ժամ
2.
3.
4.
18.04.2015
17.04.2015
Ինչպե՞ս երեք հատ 5-երի միջոցով ստանալ 4:
2) Հինգ հատ 1-երի միջոցով ստանալ 100:
3) Վեց 9-երի միջոցով ստանալ 100:
4) Հինգ հատ 5-երով ստանալ 31:
5) Հինգ հատ 4-ներով ստանալ 55:
Այս տիպի խնդիրները օգնում են, որպեսզի
09.04.2014
Խաղ մրցույթ դասարանների միջև:
Թզուկ հսկա զույգ թվերով:
16.04.2015
Ինչպե՞ս 5-լիտրանոց կաթսայի և 3-լիտրանոց կաթսայի միջոցով ջրի ծորակից դույլի մեջ լցնել 4 լիտր ջուր:
Խնդիր 1 – Ունենք 8 լիտրանոց անոթ, որը ամբողջությամբ լցված է ջրով: Կարո՞ղ եք այն բաժանել 2 հավասար մասերի, օգտագործելով միայն 3 և 5 լիտրանոց երկու ամաններ:
20.032015
Մաթեմատիկական փազլներ
Խնդիրներ կենգուրուից-2013թ.
19.03
Խնդիրներ կենգուրուից-2013թ.
06.03.2015
Մաթեմատիկական ֆուբուկիներ
04.02.2015
Խնդիրներ կենգուրուից 2010
3 բալանոց խնդիրներ
համար ՝ 1-8
27.02.2015
Խնդիրներ կենգուրուից 2009 թ. 4 միավոր գնահատվող խնդիրներ
25.02.2015
Խնդիրներ կենգուրուից - 2008 թ. 4 միավոր գնահատվող խնդիրներ
20.02.2015
1. Հասմիկը երեք պաղպաղակի համար վճարել է 450 դրամ։ Միքայելը երկու կարկանդակի համար վճարել է 240 դրամ։ Որքա՞ն է վճարել Դավիթը մեկ պաղպաղակի և մեկ կարկանդակի համար։
2..Սուրբ Ծննդյան երեկույթին 15 սեղաններից յուրաքանչյուրի վրա կար մեկական մոմակալ: Մոմակալներից 6- ը հինգ տեղանոց էր, իսկ մնացածը՝ երեք տեղանոց: Քանի՞ մոմ էր պետք եղել գնել բոլոր մոմակալների համար:
3. Նկարի շրջանակներից երեքում Արամը գրել է 6, 7 և 8 թվերը։ Մնացած շրջանակներում նա պետք է գրի 1, 2, 3, 4 և 5 թվերն այնպես, որ քառակուսու յուրաքանչյուր կողմի վրա գրված թվերի գումարը հավասար լինի 13-ի։ Այդ դեպքում որքա՞ն կլինի մոխրագույն շրջանակներում գրված թվերի գումարը։
8 * *
* 6
* 7 *
4. Միացրու թվեր
19.02.2015
1.Մեկ սպիտակ և մեկ սև խոզերի կշիռը միասին 320 կիլոգրամ է: Սև խոզը 32 կիլոգրամով ծանր է սպիտակ խոզից: Ինչքա՞ն է կշռում սպիտակ խոզը:
2..Հյուրանոցում քանի՞ երկու տեղանոց սենյակ է հարկավոր ավելացնել 5 հատ երեք տեղանոց սենյակներին` 21 հյուր ընդունելու համար:
3.. Գրիգորը 1, 2, 3, 4, 5 և 6 թվանշաններից կազմում է երկու թիվ: Երկու թիվն էլ եռանիշ են (ունեն երեքական թվանշան), և թվանշաններից յուրաքանչյուրն օգտագործված է միայն մեկ անգամ: Գրիգորը գումարում է ստացված թվերը: Ո՞րն է այն ամենամեծ գումարը, որը նա կարող է ստանալ:
13.02.2015
1. Լրացնել դատարկ վանդակները
12.02.2015
06.02.2015
1.Նկարիր այս պատկերը առանց ձեռքդ թղթից պոկելու:
2. Հաշվիր հարմար եղանակով՝
12 + 17 + 39 + 456 + 88 + 44 + 1083 + 261 + 11 :
3. Դիր թվաբանական գործողության նշաններ, այնպես, որ հավասարությունը լինի ճիշտ՝
2*15*7*5*2=100
05.02.2015
1. Գրատախտակին գրված են 1- ից 100 թվերը: Քանի անգամ է գրված մեկ թվանշանը:
2.Լուցկու մեկ հատիկ տեղափոխիր այնպես, որ հավասարությունը ճիշտ լինի՝
29.01.2015
23.01.2015
1.Ստացիր ճիշտ պատասխանը՝
http://www.knowledgeadventure.com/games/quick-math/
2. Տեղադրիր կարկատանը՝
http://www.maths-and-games.com/index.php?lang=am&id=1432
3.Դատարկ վանդակներում դասավորեք 1-ից 11 թվերն այնպես, որպեսզի ուղիղ գծով միացած վանդակների թվերի գումարը հավասար լինի 18-ի։ Ո՞ր թիվը կլինի կենտրոնական վանդակում։
22.03.2015
1. Բնագիտական ստուգատեսին ընդառաջ. << Տանը և դպրոցում պետք է զգույշ լինել>>
պրեզենտիացիայի պատրաստում:
2. 1-6 թվերը լրացրու դատարկ վանդակներում այնպես, որ մեծ ուղղանկյան յուրաքանչյուր հորիզոնական և ուղղահայաց տողում, ինչպես նաև փոքրիկ ուղղանկյունների մեջ այդ թվերը չկրկնվեն։
18.12.14
1.http://kangaroo.am/Tasks_2008/Kangaroo%202008_classes%203-4_ARM.pdf
http://www.mathplayground.com/PartPartWhole.html
http://www.mathplayground.com/buildingblocks.html
13.11.2014
Խնդիրներ կենգուրուից
http://www.kangaroo.am/Tasks_2014/Kangaroo%202014_classes%203-4_ARM.pdf
Տրված են 1, 2, 3, և 4 թվանշանները: Յուրաքանչյուր թվանշանը մեկ անգամ օգտագործելով կարելի է կազմել երկու երկնիշ թվեր: Սակայն պետք է կազմել երկու երկնիշ թվեր այնպես, որ դրանց տարբերությունը լինի բոլոր հնարավոր դեպքերից ամենափոքրը: Ինչի՞ հավասար կլինի այդ տարբերությունը:
17. 10.2014
09. 10.2014
25.09.2014
http://igraem.pro/igraem-i-uchimsya/uravneniya-3/
Դաս 6.
1.Նկարին ավելացրու երկու հատված և ստացիր ութ հատ եռանկյուն:
;
2.Աստղանիշները փոխարինելով թվաննշաներուվ, համեմատիր թվերը՝
Բանավոր հաշվարկ:
Զույգ և կենտ թվերի հատկությունները:
19.09.2014
Դաս 5.
Գտնելով օրինաչափությունը, լրացրու դասարկ վանդակները:
Լուծիր ռեբուսը՝
Դաս 4
18.09.2014
1.Բանավոր հաշվարկ:
2.Լրացրու՝
Հաշվի՛ր.
11.09.2014
Դաս 3.
1.Բանավոր հաշվարկ:
2.Խնդիր
Անին ունի 24 մատիտ, Սոնան` 30: Քանի մատիտ Սոնան նվիրի Անիին, որ երկուսի մատիտների քանակը հավասարվի:
3.Խնդիր
Յուրաքանչյուր պատկեր քանի վանդակից է կազմված, գտիր միանման պատկերներ, գտիր այնպիսի պատկերներ, որոնք կազմված են հավասար թվով վանդակներից:
05.09.2014
Դաս 2.
Բանավոր հաշվարկ
Շարունակի'ր շարքը՝
1, 6, 11, 16,...
101, 111, 121...
15, 30, 60 ...
1000, 940, 880...
Խաղ գնդակով. <<Ով առաջինը կպատասխանի>>
04.09.2014
Դաս 1.
Ծանոթություն
Բանավոր հաշվարկ
Ձմեռային ուսումնական ճամբար
14.05.2015
http://www.erida.org/2012/01/blog-post_17.html
06.05.2015
Բաց դաս
Խնդրագիրք կայքից՝http://www.maths-and-games.com/index.php?lang=am&id=1511
30.04.20215
1.
Խաղ-ժամ
2.
3.
4.
18.04.2015
- Քանի եղանակով կարող են նստել երեք սովորողներ
- 12345 թվաշաններից մի քանիսի արանքում դրեք թվաբանական գործողության նշաններ, այնպես որ ստացվի քսաներկու:
- 52412 թվաշաններից մի քանիսի արանքում դրեք թվաբանական գործողության նշաններ, այնպես որ ստացվի հարյուր:
17.04.2015
Ինչպե՞ս երեք հատ 5-երի միջոցով ստանալ 4:
2) Հինգ հատ 1-երի միջոցով ստանալ 100:
3) Վեց 9-երի միջոցով ստանալ 100:
4) Հինգ հատ 5-երով ստանալ 31:
5) Հինգ հատ 4-ներով ստանալ 55:
Այս տիպի խնդիրները օգնում են, որպեսզի
09.04.2014
Խաղ մրցույթ դասարանների միջև:
Թզուկ հսկա զույգ թվերով:
Ինչպե՞ս 5-լիտրանոց կաթսայի և 3-լիտրանոց կաթսայի միջոցով ջրի ծորակից դույլի մեջ լցնել 4 լիտր ջուր:
Խնդիր 1 – Ունենք 8 լիտրանոց անոթ, որը ամբողջությամբ լցված է ջրով: Կարո՞ղ եք այն բաժանել 2 հավասար մասերի, օգտագործելով միայն 3 և 5 լիտրանոց երկու ամաններ:
20.032015
Մաթեմատիկական փազլներ
Խնդիրներ կենգուրուից-2013թ.
19.03
Խնդիրներ կենգուրուից-2013թ.
06.03.2015
Մաթեմատիկական ֆուբուկիներ
04.02.2015
Խնդիրներ կենգուրուից 2010
3 բալանոց խնդիրներ
համար ՝ 1-8
27.02.2015
Խնդիրներ կենգուրուից 2009 թ. 4 միավոր գնահատվող խնդիրներ
25.02.2015
Խնդիրներ կենգուրուից - 2008 թ. 4 միավոր գնահատվող խնդիրներ
20.02.2015
1. Հասմիկը երեք պաղպաղակի համար վճարել է 450 դրամ։ Միքայելը երկու կարկանդակի համար վճարել է 240 դրամ։ Որքա՞ն է վճարել Դավիթը մեկ պաղպաղակի և մեկ կարկանդակի համար։
2..Սուրբ Ծննդյան երեկույթին 15 սեղաններից յուրաքանչյուրի վրա կար մեկական մոմակալ: Մոմակալներից 6- ը հինգ տեղանոց էր, իսկ մնացածը՝ երեք տեղանոց: Քանի՞ մոմ էր պետք եղել գնել բոլոր մոմակալների համար:
3. Նկարի շրջանակներից երեքում Արամը գրել է 6, 7 և 8 թվերը։ Մնացած շրջանակներում նա պետք է գրի 1, 2, 3, 4 և 5 թվերն այնպես, որ քառակուսու յուրաքանչյուր կողմի վրա գրված թվերի գումարը հավասար լինի 13-ի։ Այդ դեպքում որքա՞ն կլինի մոխրագույն շրջանակներում գրված թվերի գումարը։
8 * *
* 6
* 7 *
4. Միացրու թվեր
19.02.2015
1.Մեկ սպիտակ և մեկ սև խոզերի կշիռը միասին 320 կիլոգրամ է: Սև խոզը 32 կիլոգրամով ծանր է սպիտակ խոզից: Ինչքա՞ն է կշռում սպիտակ խոզը:
2..Հյուրանոցում քանի՞ երկու տեղանոց սենյակ է հարկավոր ավելացնել 5 հատ երեք տեղանոց սենյակներին` 21 հյուր ընդունելու համար:
3.. Գրիգորը 1, 2, 3, 4, 5 և 6 թվանշաններից կազմում է երկու թիվ: Երկու թիվն էլ եռանիշ են (ունեն երեքական թվանշան), և թվանշաններից յուրաքանչյուրն օգտագործված է միայն մեկ անգամ: Գրիգորը գումարում է ստացված թվերը: Ո՞րն է այն ամենամեծ գումարը, որը նա կարող է ստանալ:
13.02.2015
1. Լրացնել դատարկ վանդակները
2.
12.02.2015
1. Յուրաքանչյուր կողմում թվերի գումարը դարձրու 16:
2.Յուրաքանչյուր կողմում թվերի գումարը դարձրու20:
3. Շրջանների մեջ տեղադրիրն 1-5 թվերն այնպես, որ յուրաքանչյուր շարքում/ հորիզոնական, ուղղահայց/ թվեերի գումարը լինի 10:Փորձիր նույն խնդիրը այս անգամ ստանալով 8:
4. Շրջաններում տեղադրիր 1-6 թվերը: Թիվն այնպես տեղադրիր, որ այդ թվի նախորդը և հաջորրդը չլինեն հարևան շրջաններում:
06.02.2015
1.Նկարիր այս պատկերը առանց ձեռքդ թղթից պոկելու:
2. Հաշվիր հարմար եղանակով՝
12 + 17 + 39 + 456 + 88 + 44 + 1083 + 261 + 11 :
3. Դիր թվաբանական գործողության նշաններ, այնպես, որ հավասարությունը լինի ճիշտ՝
2*15*7*5*2=100
05.02.2015
1. Գրատախտակին գրված են 1- ից 100 թվերը: Քանի անգամ է գրված մեկ թվանշանը:
2.Լուցկու մեկ հատիկ տեղափոխիր այնպես, որ հավասարությունը ճիշտ լինի՝
29.01.2015
Երկու ջահել , խիզախ հեծյալ, հաճախ էին գրազ գալիս, թե ով ավելի արագ կարշավի։
Եվ մեկ անգամ չէ, որ մեկը կամ մյուսը հաղթող էին դուրս գալիս։ Վերջապես դա նրանց ձանձրացրեց.
-Գիտե՞ս ինչ,- ասաց Գրիգորը,- արի գրազ գանք հակառակի վրա։ Թող գրազը շահի նա, ում ձին պայմանավորված տեղը կհասնի երկրորդը և ոչ թե առաջինը։
– Շատ լավ,- պատասխանեց Դավիթը։
Հեծյալներն իրենց ձիերով դուրս եկան դաշտ։ Հավաքվեց հանդիսատեսների մի ամբողջ բազմություն՝ բոլորը ցանկանում էին դիտել այդ արտասովոր տեսարանը։ Մի ծերունի ծափ զարկելով սկսեց հաշվել.
– Մեկ… երկու… երեք…
Իհարկե, մրցակիցները տեղից չշարժվեցին։ Հանդիսատեսներն սկսեցին ծիծաղել, գցել-բռնել և որոշեցին, որ այդպիսի գրազն անիմաստ է և որ մրցակիցները տեղում կկանգնեն, ինչպես ասում են, մինչև աշխարհի վերջը։ Այդ ժամանակ ամբոխին մոտեցավ աշխարհ տեսած մի ալեհեր ծերունի.
– Ի՞նչ է եղել,- հարցրեց նա։
Նրան պատմեցին։
– Էհե՜,- ասաց ծերունին,- ես հիմա նրանց ականջին այնպիսի բան կասեմ, որ նրանք կարշավեն քամուց էլ արագ։
Եվ իրոք… Ծերունին մոտեցավ հեծյալներին, նրանց ինչ-որ բան ասաց և կես րոպե անց արդեն կոզակներն ամբողջ թափով սլանում էին դաշտով, ձգտելով անպայման անցնել իրարից, չնայած, գրազը շահեց նա, ում ձին վերջինը տեղ հասավ։
Եվ մեկ անգամ չէ, որ մեկը կամ մյուսը հաղթող էին դուրս գալիս։ Վերջապես դա նրանց ձանձրացրեց.
-Գիտե՞ս ինչ,- ասաց Գրիգորը,- արի գրազ գանք հակառակի վրա։ Թող գրազը շահի նա, ում ձին պայմանավորված տեղը կհասնի երկրորդը և ոչ թե առաջինը։
– Շատ լավ,- պատասխանեց Դավիթը։
Հեծյալներն իրենց ձիերով դուրս եկան դաշտ։ Հավաքվեց հանդիսատեսների մի ամբողջ բազմություն՝ բոլորը ցանկանում էին դիտել այդ արտասովոր տեսարանը։ Մի ծերունի ծափ զարկելով սկսեց հաշվել.
– Մեկ… երկու… երեք…
Իհարկե, մրցակիցները տեղից չշարժվեցին։ Հանդիսատեսներն սկսեցին ծիծաղել, գցել-բռնել և որոշեցին, որ այդպիսի գրազն անիմաստ է և որ մրցակիցները տեղում կկանգնեն, ինչպես ասում են, մինչև աշխարհի վերջը։ Այդ ժամանակ ամբոխին մոտեցավ աշխարհ տեսած մի ալեհեր ծերունի.
– Ի՞նչ է եղել,- հարցրեց նա։
Նրան պատմեցին։
– Էհե՜,- ասաց ծերունին,- ես հիմա նրանց ականջին այնպիսի բան կասեմ, որ նրանք կարշավեն քամուց էլ արագ։
Եվ իրոք… Ծերունին մոտեցավ հեծյալներին, նրանց ինչ-որ բան ասաց և կես րոպե անց արդեն կոզակներն ամբողջ թափով սլանում էին դաշտով, ձգտելով անպայման անցնել իրարից, չնայած, գրազը շահեց նա, ում ձին վերջինը տեղ հասավ։
Ի՞նչ ասաց ծերունին։
2.
Յուրաքանչյուր փաթեթի վրա գրված է մի քանի թիվ։ Խնդրի իմաստը փաթեթների տակ գրված թվերը ստանալն է։ Դրա համար կարող ես փաթեթի վրա նշված թվերի միջև դնել «+», «-», «x» և «։» նշանները, ինչպես նաև այդ թվերը տեղերով փոխել։
23.01.2015
1.Ստացիր ճիշտ պատասխանը՝
http://www.knowledgeadventure.com/games/quick-math/
2. Տեղադրիր կարկատանը՝
http://www.maths-and-games.com/index.php?lang=am&id=1432
3.Դատարկ վանդակներում դասավորեք 1-ից 11 թվերն այնպես, որպեսզի ուղիղ գծով միացած վանդակների թվերի գումարը հավասար լինի 18-ի։ Ո՞ր թիվը կլինի կենտրոնական վանդակում։
22.03.2015
1. Բնագիտական ստուգատեսին ընդառաջ. << Տանը և դպրոցում պետք է զգույշ լինել>>
պրեզենտիացիայի պատրաստում:
2. 1-6 թվերը լրացրու դատարկ վանդակներում այնպես, որ մեծ ուղղանկյան յուրաքանչյուր հորիզոնական և ուղղահայաց տողում, ինչպես նաև փոքրիկ ուղղանկյունների մեջ այդ թվերը չկրկնվեն։
18.12.14
1.http://kangaroo.am/Tasks_2008/Kangaroo%202008_classes%203-4_ARM.pdf
http://www.mathplayground.com/PartPartWhole.html
http://www.mathplayground.com/buildingblocks.html
13.11.2014
Խնդիրներ կենգուրուից
http://www.kangaroo.am/Tasks_2014/Kangaroo%202014_classes%203-4_ARM.pdf
Տրված են 1, 2, 3, և 4 թվանշանները: Յուրաքանչյուր թվանշանը մեկ անգամ օգտագործելով կարելի է կազմել երկու երկնիշ թվեր: Սակայն պետք է կազմել երկու երկնիշ թվեր այնպես, որ դրանց տարբերությունը լինի բոլոր հնարավոր դեպքերից ամենափոքրը: Ինչի՞ հավասար կլինի այդ տարբերությունը:
.Մարինեն ունի 3 եղբայր և 2 քույր: Քանի՞ եղբայր և քույր ունի նրա եղբայր Հայկը:
.Եռանիշ թվի գրության մեջ միավորները երկու անգամ քիչ են, քան տասնավորները, իսկ հարյուրյակները երկու անգամ շատ են, քան տասնյակները: Գտնել այդ թիվը, եթե այն ունի չորս տասնյակ:
Մի քանի երեխաների տվեցին 50 խնձոր այնպես, որ յուրաքանչյուր երեխա ստացավ գոնե մեկ խնձոր և ոչ մի երկու երեխա չստացան նույն քանակությամբ խնձորներ: Ամենաշատը քանի՞ երեխայի կարող էին խնձոր տալ:
Հանոյի աշտարակը
http://www.armblog.net/2012/11/Tower-of-Hanoi.html
Պետք է մեկ լուցկու հատիկը տեղափոխել այնպես, որպեսզի ստացվի ճիշտ հավասարում:
17. 10.2014
Մեկ պաղպաղակն արժե-800 դրամ,
Մեկ հացը500 դրամ: Մեր դասարանի Արենը գնեց երկու պաղպաղակ, իսկ Սամվելը` գնեց երեք հաց:Որքա˚ն վճարեցին երկուսը միասին:
2.Ես 26 տարով փոքր եմ
իմ հայրիկից: 9 տարի հետո հայրիկից
քանի՞ տարով
փոքր
կլինեմ:
3. Անին ունի 100դրամ, Սոնան` 5 անգամ շատ: Աննան Սամվելին տվեց 360դրամ:
Որքա՞ն դրամ ունեն Անին և Ստեփանը միասին:
09. 10.2014
25.09.2014
http://igraem.pro/igraem-i-uchimsya/uravneniya-3/
Դաս 6.
1.Նկարին ավելացրու երկու հատված և ստացիր ութ հատ եռանկյուն:
;
2.Աստղանիշները փոխարինելով թվաննշաներուվ, համեմատիր թվերը՝
Բանավոր հաշվարկ:
Զույգ և կենտ թվերի հատկությունները:
19.09.2014
Դաս 5.
Գտնելով օրինաչափությունը, լրացրու դասարկ վանդակները:
Լուծիր ռեբուսը՝
Բանավոր հաշվարկ-խաղ բակում:
18.09.2014
1.Բանավոր հաշվարկ:
2.Լրացրու՝
Հաշվի՛ր.
11.09.2014
Դաս 3.
1.Բանավոր հաշվարկ:
2.Խնդիր
Անին ունի 24 մատիտ, Սոնան` 30: Քանի մատիտ Սոնան նվիրի Անիին, որ երկուսի մատիտների քանակը հավասարվի:
3.Խնդիր
Յուրաքանչյուր պատկեր քանի վանդակից է կազմված, գտիր միանման պատկերներ, գտիր այնպիսի պատկերներ, որոնք կազմված են հավասար թվով վանդակներից:
05.09.2014
Դաս 2.
Բանավոր հաշվարկ
Շարունակի'ր շարքը՝
1, 6, 11, 16,...
101, 111, 121...
15, 30, 60 ...
1000, 940, 880...
Խաղ գնդակով. <<Ով առաջինը կպատասխանի>>
04.09.2014
Դաս 1.
Ծանոթություն
Բանավոր հաշվարկ