Լուծում ենք սեպտեմբերյան ֆլեշմոբի խնդիրները;
Սկիզբը տես նախորդ համարում:
Առաջադրանք 4:
Անին ցանկանում է նշված պատկերները գրիչով նկարել, առանց ձեռքը թղթից հանելու: Ո՞ր պատկերը չի ստացվի:
Սովորողներն անընդհատ փորձելով ստացան, որ c-պատկերը հնարավոր չէ գծել:
Սկիզբը տես նախորդ համարում:
Առաջադրանք 4:
Անին ցանկանում է նշված պատկերները գրիչով նկարել, առանց ձեռքը թղթից հանելու: Ո՞ր պատկերը չի ստացվի:
Սովորողներն անընդհատ փորձելով ստացան, որ c-պատկերը հնարավոր չէ գծել:
Խնդրի հետազոտումը:
Նկարից ընտրենք է Aպատկերը:
Հարց:
Փորձել նկարել A պատկերը, առանց ձեռքը թղթից հանելու, բայց սկսելով ստորին ձախ գագաթից : Ի զարմանս սովորողների, ոչ մի ճանապարհով հնարավոր չեղավ գծել:
Սկսեցինք խնդիրը հետազոտել.
Համարակլենք A պատկերի գագաթները՝ 1, 2, 3, 4 տես նկարը՝
1 գագաթից դուրս է գալիս երկու հատված /այսուհետ կասենք ճանապարհ/,
2 գագաթից դուրս է գալիս երեք ճանապարհ,
3գագաթից դուրս է գալիս երկու ճանապարհ,
4 գագաթից դուրս է գալիս երեք ճանապարհ:
1, 3-ի իրար են նման, 2-4 էլ իրար:
A պատկերում կա երկու գագաթ, որ կենտ է՝ այսինքն այդ գագաթից դուրս
է գալիս կենտ թվով ճանապարհներ և երկու գագաթ զույգ՝ այսինքն այդ գագթից դուրս է գալիս զույգ թվով ճանապարհ:
Մնացած պատկերներում էլ նույն հետազոտությունը
կատարելով ստացանք.
Եթե պատկերում կենտ գագաթները երկուսից շատ
են, կամ մեկ է, ապա նրանով ճիշտ անցում, այսինքն յուրաքանչյուր կողմով միայն մեկ անգամ
անցում հանարավոր չէ:
Առաջադրանք 5.
Թուղթը
երկու
անգամ
ծալեցին
և կտրեցին,
ինչպես
ցույց
է տրված
նկարում:
Քանի՞
կտոր
թուղթ
կստացվի:
Թուղթը կտրելով նշված ձևով ստացանք երեք կտոր:
Թուղթը կտրելով նշված ձևով ստացանք երեք կտոր:
Առաջադրանք 6.
Նշված պատկերներից ո՞ր պատկերները վերցնենք, որպեսզի ստանանք շրջան:
Նշված պատկերներից ո՞ր պատկերները վերցնենք, որպեսզի ստանանք շրջան:
Խնդիրը լուծվեց պատկերները շրջելով, իրար մոտեցնելով:
Պատ.՝ 1, 2, 4 :Այս թվերը համապաըասխանում են d կետին:
Առաջադրանք 7.
1մ երկարությամբ ժապավենի վրայով քայլում է մրջյունը: Նա քայլում է միայն կենտրոնով, ետ և կողք չի գնում: Մրջյունը սկսում է քայլել 2 սմ նշված տեղից, և հասնում է վերջնակետին 3 սմ նշված տեղում: Ինչքա՞ն ճանապարհ կանցնի մրջյունը:
Առաջադրանք 7.
1մ երկարությամբ ժապավենի վրայով քայլում է մրջյունը: Նա քայլում է միայն կենտրոնով, ետ և կողք չի գնում: Մրջյունը սկսում է քայլել 2 սմ նշված տեղից, և հասնում է վերջնակետին 3 սմ նշված տեղում: Ինչքա՞ն ճանապարհ կանցնի մրջյունը:
Խնդրի գաղտնիքը կայանում է մրանում, որ , մրջյունը հետ կամ կողք չի կարող գնալ, այդ իսկ պատճառով ճանապրհի
մի մասը անցնելուց հետո հայտնվում է ժապավենի ներքևի մասում, հետևաբար մինչ հաղթանակին հասնելը պետք է նախ հասնի
ժապավենի եզրին և հետո 3 սմ ավել քայլի, որպեսզի հասնի
հաղթանակին:
100-2+3=101սմ:
100-2+3=101սմ:
Առաջադրանք 8.
Մետաղե ձող կտրելը արժի 300 դրամ: Քանի՞ դրամ կարժենա ձողը 10 մասի բաժանելը:
Մետաղե ձող կտրելը արժի 300 դրամ: Քանի՞ դրամ կարժենա ձողը 10 մասի բաժանելը:
Նկատենք, որպեսզի ձողը բաժանենք
10 մասի, այն պետք է կտրել 9 տեղից, ուստի՝
300x 9=2700դր
Առաջադրանք 9.
Կաթով լիքը բիդոնի զնագվածը 32կգ է, իսկ առանց կաթի՝ 2կգ: Որքա՞ն կլինի բիդոնի զնգվածը, եթե այն կաթով լցնենք լինի կիսով չափ:
Կաթով լիքը բիդոնի զնագվածը 32կգ է, իսկ առանց կաթի՝ 2կգ: Որքա՞ն կլինի բիդոնի զնգվածը, եթե այն կաթով լցնենք լինի կիսով չափ:
Պայմաններից
երևում է,
որ կաթի զանգվածը առանց
ամանի 30 կգ է: Բիդոնի մեջ լցնենք կաթ կիսով չափ, հաշվի առնելով ամանի
զանգվածը կստանանք՝
30:2=15
15+2=17լ
Առաջադրանք 10
. Մտապահված թվին գումարեցին նրանից 1-ով մեծ թիվը, հետո ստացված գումարից հանեցին մտապահված թվից մեկով փոքր թիվը: Արդյունքում ստացան 23: Ո՞րն էր մտապահված թիվը:
. Մտապահված թվին գումարեցին նրանից 1-ով մեծ թիվը, հետո ստացված գումարից հանեցին մտապահված թվից մեկով փոքր թիվը: Արդյունքում ստացան 23: Ո՞րն էր մտապահված թիվը:
Որոնելի
թիվը գտնելու համար նախ վերցրեցինք պատահական թվեր՝ 11, 13, 14 և ստուգեցինք պայմանը.
Ըստ
պայմանի նախ պետք է այդ
թիվին գումարենք հաջորդ թիվը՝ 12,
հետո արդյունքից հանենք
այդ թ վի նախորդ
՝10:
Կստանանք՝
11+12-10=13
Նման
ձևով փոձեցինք մնացած թվերի համար
13+14-12=15
41+42-40=43
Եկանք
հետևյալ եզրակացության՝
11-13
13-15
41-43
Վերցրած թվից ստանում ենք միշտ երկուսով մեծ թիվ: Հետևաբար, որպասզի ստանանք 23, ուրեմն պետք է վերցնել 21 թիվը:
Վերցրած թվից ստանում ենք միշտ երկուսով մեծ թիվ: Հետևաբար, որպասզի ստանանք 23, ուրեմն պետք է վերցնել 21 թիվը:
Комментариев нет:
Отправить комментарий