1.Բանավոր հաշվարկ:
2. Խաղում ենք մաթեմատիկական խաղ.
Ծրագրի կենտրոնական մասում ներկայացված է վանդակավոր դաշտը: Կարմիր խաչով խաղում է համակարգիչը, իսկ կապույտ զրոյով` խաղացողը: Առաջին խաղը սկսում է համակարգիչը: Անհրաժեշտ է դաշտի վրա հերթականությամբ դնել 5 զրոներ և հետևել, որ համակագիչը չդնի հերթականությամբ 5 խաչեր: Խաչերի և զրոների շարքը կարող է լինել ուղղահայաց, հորիզոնական կամ անկյունագծային: Հաղթում է նա, ով առաջինը կլրացնի 5 նիշերից բաղկացած շարքը:
Սովորողները ներկայացնում են մինչև երրորդ դասարանի մաթեմատիկական ֆլեշմոբի խնդիրների /1-5/ լուծումները:
2. Խաղում ենք մաթեմատիկական խաղ.
Ծրագրի կենտրոնական մասում ներկայացված է վանդակավոր դաշտը: Կարմիր խաչով խաղում է համակարգիչը, իսկ կապույտ զրոյով` խաղացողը: Առաջին խաղը սկսում է համակարգիչը: Անհրաժեշտ է դաշտի վրա հերթականությամբ դնել 5 զրոներ և հետևել, որ համակագիչը չդնի հերթականությամբ 5 խաչեր: Խաչերի և զրոների շարքը կարող է լինել ուղղահայաց, հորիզոնական կամ անկյունագծային: Հաղթում է նա, ով առաջինը կլրացնի 5 նիշերից բաղկացած շարքը:
Սովորողները ներկայացնում են մինչև երրորդ դասարանի մաթեմատիկական ֆլեշմոբի խնդիրների /1-5/ լուծումները:
Խնդիր 1 :
Անին կանանց տոնի առթիվ շոկոլադե տորթ թխեց (տես` նկարը): Տորթի յուրաքանչյուր քառակուսի վանդակի համար 10 գրամ շոկոլադ ծախսեց: Քանի՞ գրամ շոկոլադ ծախսեց ամբողջ տորթի համար:
Անին կանանց տոնի առթիվ շոկոլադե տորթ թխեց (տես` նկարը): Տորթի յուրաքանչյուր քառակուսի վանդակի համար 10 գրամ շոկոլադ ծախսեց: Քանի՞ գրամ շոկոլադ ծախսեց ամբողջ տորթի համար:
Լուծում:
Նախ սովորողները նկատեցին, որ պատկերը համաչափ է: Առանձնացրեցինք եռանկյունները և նկատեցինք, որ երկու եռանկյուն կազմում է մեկ քառակուսի: Ստացանք` 40 քառակուսի, քանի որ յուրաքանչյուրը 10 գրամ է, կստանանք` 40x10=400գրամ:
Պատասխան` 400գրամ:
Նախ սովորողները նկատեցին, որ պատկերը համաչափ է: Առանձնացրեցինք եռանկյունները և նկատեցինք, որ երկու եռանկյուն կազմում է մեկ քառակուսի: Ստացանք` 40 քառակուսի, քանի որ յուրաքանչյուրը 10 գրամ է, կստանանք` 40x10=400գրամ:
Պատասխան` 400գրամ:
Խնդիր 2.
Մանեն 3 սրբիչ փռելու համար 4 ամրակ օգտագործեց (տես նկարը): Քանի՞ ամրակ է անհրաժեշտ ինը սրբիչը նույն ձևով փռելու համար:
Լուծում:
Սովորողները նկատեցին օրինաչափություն, 1 սրբիչ փռելու համար անհրաժեշտ է 2 ամրակ, 2 սրբիչի համար` 3 ամրակ, 3սրբիչի համար` 4 ամրակ, հետևաբար 9 սրբիչ փռելու համար անհրաժեշտ է 10ամրակ:
Պատասխան` 10 ամրակ:
Մանեն 3 սրբիչ փռելու համար 4 ամրակ օգտագործեց (տես նկարը): Քանի՞ ամրակ է անհրաժեշտ ինը սրբիչը նույն ձևով փռելու համար:
Լուծում:
Սովորողները նկատեցին օրինաչափություն, 1 սրբիչ փռելու համար անհրաժեշտ է 2 ամրակ, 2 սրբիչի համար` 3 ամրակ, 3սրբիչի համար` 4 ամրակ, հետևաբար 9 սրբիչ փռելու համար անհրաժեշտ է 10ամրակ:
Պատասխան` 10 ամրակ:
Option 1
Խնդիր 3.
10 զբոսաշրջիկներից վեցը խոսում է անգլերեն, իսկ յոթը՝ գերմաներեն: Նրանցից քանի՞սն է խոսում և՛ անգլերեն, և՛ գերմաներեն:
Լուծում:
Սովորողները նկարեցին 10 զբոսաշրջիկ, շրջանի մեջ նշեցինք 6 զբոսաշրջիկների, ովքեր գիտեն միայն անգլերեն, մնաց 4 զբոսաշրջիկ: Քանի որ խնդրում նշում է, որ 7 մարդ գիտի գերմաներեն, իսկ մեզ մոտ մնաց 4-ը, որ գիտի միասյն գերմաներեն, հետրաբար անգլախոսներից երեքը ևս գիտեն գերմաներեն: 6+7-10=3
Պատասխան` 3 զբոսաշրջիկ:
10 զբոսաշրջիկներից վեցը խոսում է անգլերեն, իսկ յոթը՝ գերմաներեն: Նրանցից քանի՞սն է խոսում և՛ անգլերեն, և՛ գերմաներեն:
Սովորողները նկարեցին 10 զբոսաշրջիկ, շրջանի մեջ նշեցինք 6 զբոսաշրջիկների, ովքեր գիտեն միայն անգլերեն, մնաց 4 զբոսաշրջիկ: Քանի որ խնդրում նշում է, որ 7 մարդ գիտի գերմաներեն, իսկ մեզ մոտ մնաց 4-ը, որ գիտի միասյն գերմաներեն, հետրաբար անգլախոսներից երեքը ևս գիտեն գերմաներեն: 6+7-10=3
Պատասխան` 3 զբոսաշրջիկ:
Խնդիր 4.
Գոհարը մայրիկին օգնում էր, որ զատկական ձվերը ներկի: Նրանք երեք գույնի ձվեր ունեցան՝ կանաչ, կարմիր և դեղին: Գոհարը ձվերը շարքով դասավորեց նկարում բերված կարգով: Այդ շարքում ի՞նչ գույնի կլինի 25-րդ ձուն:
Լուծում: Նկատեցինք հետևյալ օրինաչափությունը`
Գոհարը մայրիկին օգնում էր, որ զատկական ձվերը ներկի: Նրանք երեք գույնի ձվեր ունեցան՝ կանաչ, կարմիր և դեղին: Գոհարը ձվերը շարքով դասավորեց նկարում բերված կարգով: Այդ շարքում ի՞նչ գույնի կլինի 25-րդ ձուն:
կարմիր, կանաչ, դեղին ,դեղին կանաչ կարմիր, նորից կրկնվում է նույն պարբերությունը: Այսինքն ` 6-րդ ձուն` կարմիր, 12-ը` կարմիր, 18--ը` կարմիր, 24-ը` կարմիր, հաջորդը ևս կլինի կարմիր:
Խնդիր 5.
Քանի՞ քառակուսի կա նկարում:
Քանի՞ քառակուսի կա նկարում:
Լուծում: Պատկերն ունի 4 քառակուսի:
Комментариев нет:
Отправить комментарий