вторник, 6 сентября 2016 г.

07.09.2016թ.

Պարապմունք 2:

Բանավոր հաշվարկ:

1. Վանդակավոր տախտակի վրա մետաղադրամները դասավորված են այնպես, ինչպես ցույց է տրված նկարում: Ամենաքիչը քանի՞ մետաղադրամ պետք է վերցնել, որպեսզի բոլոր տողերով և սյուներով մետաղադրամների քանակը հավասարվի:Խնդիր լուծելու համար,  կառուցի'ր  այնպիսի տախտակ և տափօղակներ, որ հնարավոր լինի տափօղակները  տեղաշարժել տախտակի վրա:  

Мой ответ


2. Դասարանի սովորողները շարքով այնպես են կանգնել, որ Արամից աջ կանգնած է 11 սովորող, իսկ ձախ՝ 21: Պարզիր, թե քանի՞ սովորող կա Արամի և Արտյոմի միջև, եթե Արտյոմը կանգնած է շարքի մեջտեղում:

Мой ответ
3. Օգոստոսի 31-ին օդի ջերմաստիճանն այնքան էր, որքան նկարված է նկարում: Գտիր այդ թիվը, եթե այն զույգ է:

Мой ответ
4. Իրար ետևից գրել են 1-ից մինչև 99 թվերը՝ 1234567891011...: Այդ գրության մեջ քանի՞ անգամ է հանդիպում 5 թվանշանը:

Мой ответ
5. Դասարանի 30 սովորողներից 17-ը շախմատ խաղալ գիտի, 11-ը՝ շաշկի, իսկ 7-ը գիտի խաղալ և՛ շախմատ, և՛ շաշկի: Դասարանի աշակերտներից քանի՞սը չի խաղում ո՛չ շախմատ, ո՛չ շաշկի:

Мой ответ
6. Քանի՞ եռանկյուն կա նկարում՝

Мой ответ


7. Քանի՞ եռանիշ թիվ կարելի է կազմել օգտագործելով միայն 7, 0, 9 թվանշանները՝ պայմանով, որ նույն թվի մեջ թվանշանները չեն կրկնվում:

Комментариев нет:

Отправить комментарий