вторник, 28 февраля 2017 г.

01.03.2017թ. Պարապմունք 10.

Պարապմունք 10

Մաթեմատիկական  ԱՅԲԲԵՆԱՐԱՆ

Տարբեր ժողովուրդների մոտ տարբեր ժամանակներում օգտագործվել են հաշվարկի տարբեր համակարգեր:Հայերենի տառերի միջոցով մենք էլ ստեղծել ենք մեր հաշվարկի համակարգը:Ըստ այդ համակարգի`այբուբենի  տառերը համարակալել ենք  1-39 թվերով, տես աղյուսակը և հորինելով մաթեմատիկական արտահայտություններ,  պատասխանները վեր ենք ածում  մեզ ծանոթ բառերի, անունների և այլն...

Ա-1         է-7             Խ-13             Ճ -19                     Չ -25                        Տ-31              և-37
Բ-2        Ը-8             Ծ-14              Մ -20                     Պ -26                        Ր-32               Օ-38
Գ-3        Թ-9             Կ-15              Յ -21                      Ջ -27                       ՈՒ-33             Ֆ-39
Դ-4       Ժ-10            Հ-16               Ն -22                      Ռ -28                      Ց-34
Ե-5        Ի-11           Ձ-17                Շ- 23                      Ս-29                       Փ-35
Զ-6        Լ-12            Ղ-18               Ո -24                      Վ-30                        Ք-36

Փորձիր կազմել այնպիսի  արտահայտություններ, որոնց  պատասխանները  լինեն քո անվան տառերը, օրինակ`
Ռուբեն Մովսիսյան

 Լուծելով այս խնդիրները , գուշակիր  գաղտնաբառը`

   1.Խանութպանը պետք է 28  մետր ժապավենը բաժանի 2 կտորի այնպես, որ կտորներից մեկը մյուսից 8մետրով երկար լինի Քանի՞ մետր  է փոքր կտորի երկարությունը`______________:

2.Էդգարը խանութից գնեց մեկ հատ  դրամանոց տետր և մի-քանի հատ  դրամանոց գրիչ: Պարզիր, թե քանի՞ գրիչ է գնել Էդգարը, եթե նա ընդհանուր վճարել է 1110դրամ`_____________:

3.Եթե մտապահված թվին ավելացնենք նույն թիվը, ապա կստացվի 100-ից 36-ով փոքր թիվ:Գտիր այդ թիվը______________:


4.Գտնելով  օրինաչափությունը, շարունակիր նկարել հաջորդ պատկերը: 
Նշիր առաջին անդամ_________________:

 

Այստեղ լրացրու 4  հարցերի պատասխանները`
  _____  _____  _______  _______   

Այժմ գտի'ր յուրաքանչյուր թվին  համապատասխանող  տառը ( վերը նշված աղյուսակից) :
Ինչ ստացվեց`_____________

Առաջադրանք 4.

Երևանում  հիմա ժամը քանիսն է,  նշիր____:
Օգտվելով աղյուսակից, ժամը քանիսը կլինի /այս պահին/ Լոնդոնում, Մոսկվայում և այլն....
Ինչ եզրակացություն կարող ես անել:

Առաջադրանք 5.


Գտիր քեզ հետաքրքրող տեղամասի ժամանակը ներկա պահին, համեմատիր  Երևանի ժամանակի հետ, ինչ կարող ես եզրակացնել:Կարող ես օգտվել այս կայքից:

Комментариев нет:

Отправить комментарий