воскресенье, 31 января 2016 г.

Փետրվարի 1. Պարապմունք 1.

01.01.2016
Պարապմունք 1:
Այս շաբաթ բլոգը սպասարկում  է Անահիտ Հովսեփյանը:

Առաջադրանքներ:


1)   Ինչպե՞ս  երեք հատ 5-երով առանց փակագծերի  ստանալ 4:

      2) Հինգ հատ 1-երի միջոցով առանց փակագծերի  ստանալ 100: 

      3) Վեց 9-երի միջոցով առանց փակագծերի   ստանալ 100:  

       4) Հինգ հատ 5-երով առանց փակագծերի ստանալ 31:

       5) Հինգ հատ 4-երով առանց փակագծերի  ստանալ 55:


    Подпись отсутствует
    6.Ամենաշատը քանի՞ «T» կտեղավորվի նկարում բերված քառակուսու մեջ:











Լուծում:

1. 5-5:5=4

2. 111-11=100

3. 9x9 +9+9+9:9=100  կամ  99+9-9+9:9=100

4. 5x5+5:5+5 =31

5.44+44:4=55

6.Խնդրի լուծման ընթացքը:

Սովորողները word- ի էջում  տեղադրեցին  քառակուսի, այնուհետև մի քանի քառակուսիներ  իրար միացնելով ստացան T տառը,  քանի որ տառն  անհրաժեշտ էր  5x5  դաշտի վրա  տեղափոխել   կամ շրջել, այն  Group   հրահանգի օգնությամբ դարձրեցինք մեկ ամբողջական, իրար միացած պատկեր:
Հաջորդ քայլը եղավ`  կառուցել 5x5 դաշտ: Սովորողների մի մասը կառուցեցին աղյուսակի օգնությամբ, մի մասն էլ` քառակուսիները  Group արեցին, որպեսզի ստացվի 5x5 դաշտ:

Սովորողները հեշտությամբ  և' պատրաստեցին,   և'   լուծեցին  այս խաղ-խնդիրը: Ստացվեց, որ  առավելագույնը  4հատ T տառով կարող ենք  ծածկել  5x5 դաշտը:

Նկարը պատրաստեց` Արեգ Նշանյանը:












Комментариев нет:

Отправить комментарий